Pogoji Poslovanja

Stran v nastajanju

SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA SPLETNE TRGOVINE BATEGA

so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje. Pogoji poslovanja se na našajo na delovanje spletne trgovine Batega, pravice kupca ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

Vizitka podjetja

Spletna trgovina je last podjetja:

Pot okusov, Sabina Tovornik s.p.

Šolska ulica 6

6320 Portorož

PE Batega

Obala 134 6320 Portorož

Matična številka:

ID za DDV:SI80182232

TRR:

Telefon: 041 657 350

E-Mail: info@batega.si  ali  tovornik.sabina@gmail.com

Pogoji poslovanja so kupcu vedno na voljo v slovenskem jeziku na spletni strani www.batega.si.

REGISTRACIJA IN VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV

Za nakup v spletni trgovini ni potrebna registracija, niti ne ponujamo te možnosti. Vnešeni podatki bodo varovani skladno z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) in se ne bodo uporabljali za noben drug namen, razen za obdelavo kupčevih naročil.

SKLENITEV POGODBE

Skladno z zakonodajo je formalno sklenjena pogodba, ko se kupec strinja s splošnimi pogoji prodaje in mu ponudnik po elektronskem mediju pošlje potrditev prejema naročila. Svojo obveznost iz prodajne pogodbe mora prodajalec izpolniti najkasneje v 30 dneh od sklenitve pogodbe, če se ni sam zavezal storitve opraviti prej. Ko je enkrat pogodba o nakupu sklenjena, je le-ta shranjena na sedežu  poslovne enote Batega,  kjer je dostopna vsak delovni dan med delovnim časom trgovine.

NAROČILO

Po oddaji naročila, prejme kupec, na svoj elektronski naslov potrdilo o oddaji naročila. Morebitne preklice naročil lahko kupec v roku 12 (dvanajstih) ur sporoči na naš elektronski naslov. V primeru, da kupec v dogovorjenem roku ne prekliče svojega naročila pomeni, da je pogodba o nakupu izdelkov med kupcem in prodajalcem/upravljalcem spletne trgovine, nepreklicno sklenjena.  Prodajalec v roku 1 – 3 delovnih dni naročen/e izdel-ek/ke zapakira in odpošlje. Glede na uradni rok dostave našega pogodbenega partnerja (1-2 delovna dneva), kupec praviloma prejme naročeno pošiljko v roku od 2 do največ 5 delovnih dni po oddaji naročila oziroma v primeru plačila po predračunu v roku od 2 do največ 5 delovnih dni po prejetem plačilu. O morebitnih daljših dobavnih rokih vas bomo preko elektronske pošte sproti obveščali. V primeru, da vam daljši dobavni rok ne ustreza, nam lahko to sporočite in artikel bomo odstranili iz naročila ali na vašo željo zamenjali z drugim.

 

CENE

Vse cene vsebujejo DDV. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji. Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen.V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu Naročilo potrjeno). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca.

 

DOSTAVA

 

NAČIN PLAČILA

Ponudnik omogoča  načine plačila:

·z gotovino ob prevzemu ( DODAJ STROŠEK POŠTE)

·po predračunu  na račun podjetja Sabina Tovornik s.p.

Ponudnik kupcu izda račun na njegov e-mail, z razčlenjenimi stroški in navodili, kako odstopiti od nakupa in artikle vrniti, če je to potrebno in mogoče. Naročilo je v elektronski obliki shranjeno na strežniku ponudnika in kupcu dostopno v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu.

Opozorilo: ti pogoji ter stroški pakiranja in dostave veljajo samo znotraj Republike Slovenije. Za dostavo v druge države se zaračunajo stroški dostave po ceniku dostavnega podjetja. Prav tako kupec nosi morebitne stroške dajatev v državah izven Slovenije.

VRAČILO NAROČENEGA BLAGA

Kupec  lahko v 14-dnevnem roku sporoči ponudniku, da odstopa od pogodbe, ne da bi moral za to navajati kakršen koli razlog. Po tem roku ima potrošnik še nadaljnji 14-dnevni rok, da nepoškodovano blago vrne prodajalcu brez dodatnih stroškov, razen stroškov poštnine.